JellyPages.com

Wednesday 24 April 2013

Ini Moonlight Usagi!

Assalamu'alaikum.. Konnichiwa!
Yep yep yep.... Ini post yang pertama saya untuk blog ini. Jadinya, sebagai introduction kepada blog baru ni, saya nak kenalkan diri..


Nama diberi MOONLIGHT USAGI a.k.a Usagi..
Tapi blog ni bukannya bercerita pasal Sailormoon atau Sailorjupiter atau Sailorvenus atau Mamoru ye..
Blog ini diberi nama Moonlight Usagi bersempena nama karakter anime kegemaran saya dahulu, kini dan selamanya..
Siapakan saya di sebalik Usagi ni?
Saya gadis pencinta seni tulis dan seni lukis... Saya memang sangat minat menulis dan melukis sejak kanak-kanak lagi...
Nak publish buku, rasanya macam advance sangat je.. Jadi saya akan share semua karya-karya saya di sini..
Selain karya-karya lama, saya sedang usahakan untuk menyiapkan karya yang terbaru.. Ganbatteh!
Genre karya?
Umm... Genre saya pelbagai.. Tapi kebanyakannya bergenre kekeluargaan, ketuhanan, persahabatan....
Huu... boring kan..
Insyaallah saya akan start genre-genre yang mencabar sikit.. Mungkin fantasi, mungkin adventure...
Oh ya, karya yang saya post di blog ini memanglah hak cipta terpelihara..
Mana yang bermanfaat bolehlah dikongsikan..
Mana yang terkurang, mohon kritikan membina ya... hahaha

Itu saja dari Moonlight Usagi..

No comments:

Post a Comment